Помощ - Търсене - Потребители - Календар
Пълна версия: Гимнастика, фитнес, упражнения и потдържане в домашни условия
www.amber-bg.com > Красота и здраве > Диети и упражнения
зверче
Някой може ли да ми препоръча книга за гимнастика в домашни условия?
amber
Книга не,но ако искаш мога да ти кажа от къде да си дръпнеш страшно много упражнения,аеробика,програми за отслабване,йога и т.н.:)
amber
101 фитнес упражнения
http://zamunda.net/details.php?id=114884
amber
Разчистих неработещите линкове и добавям този с Тае бо-то на Дру;)

http://zamunda.net/browse.php?search=Tae+B...&incldead=1
mari29
Тук също:
http://rutracker.org/forum/viewforum.php?f=1544
Сайтът изисква регистрация.
nejna
И аз книги неползва, но съм си дръпнала аеробиката на Кармен Електра и съм страшно доволна :) Проверете числата на тото 6 от 42 http://napred.bg/toto/6-ot-42. Вижте и вашия пълен хороскоп за всеки ден от годината :) http://napred.bg/horoskop.html. Бели и червени мартеници за румени и засмени деца http://napred.bg/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%82%...1%86%D0%B8.html. Изберете си и някоя от електронните пощи в България http://napred.bg/mail.html
mira_glam
Цитат(nejna @ Dec 18 2010, 01:39 PM) *
И аз книги неползва, но съм си дръпнала аеробиката на Кармен Електра и съм страшно доволна :)


а откъде си дърпаш аеробиката? в замунда има само 1вата част от упражненията 3_4_23.gif , а много ми харесват? иначе там има и други видове, но на мен найните ми допадат най-много
belqta
Хайде, двете госпожици с домашните фитнес придобивки да споделят за резултатите от покупките си. Заслужава ли си инвестицията?
Ние с Йордан сме решили да си купим лежанка. Май всички имаме нужда от стягане на търбусите, а на земята е доста неудобно. Ако се случи ние дъртите да не я ползваме редовно, се предполага, че след нас идват двама младежи, на които им предстои пубертет.
Dru
Биб, аз още отдавна писах в темата на Лор и Дру.
belqta
За тонуса разбрах, а как се отразява на фигурата?
Dru
Бибка, за да ми се отрази за толкова кратко време, трябва да започна диета. Аз в момента съм асолютно безрежимна. Въпреки яденето на абсолютно всичко, успях да закопчая един панталон, който майка ми прати и обувах, но не можех да събера циповете. Вярвам, че с диета, нещата ще станат много по-видими.
belqta
За сега не мисля да съчетавам режимът на хранене с упражнения - не ми се ще да превърна всичката тлъстина в мускулна маса. За сега ще разчитам на движението около децата и на по-интензивни разходки навън.
amber
Страхотен сайт
http://www.divine.ca/en/health/exercise-finder/c_266/
Цъкнете върху проблемната си зона и ще ви покаже подходящите за нея упражнения.
belqta
Супер готино!
belqta
Мисля, да започна с упражненията за корем и гърди. Имам неприятното подозрение, че с напредване на свалените кг. и това продължително кърмене, в края на режима, може да си открия някои части от тялото на по-ниско място от реалното, например при петите 0007.gif .
belqta
Освен тренировките, които поднових (надявам се за по-дълго време) вчера направих и три серии с упражнения за корем и задник.
Не знам дали ще успея да се дисциплинирам, но ще опитам в дните, в които не ходя в залата, да отделя 10-20 минутки за стягане на мускулите.
belqta
Окончателно приключих с Бокса (за сега). Голяма мъка беше, да напасваме с майка ми нещата, така че да може да гледа Никола докато аз спортувам. Обикновено, когато аз мога да тренирам тя е нощна смяна или пък когато тя е свободна, аз не мога. Таааа насочавм се към домашните методи за спортуване.

Преди време бях правила упражненията на Синди Крауфорд и днес отново си пуснах диска. Започнах с последната, най-кратка част.
belqta
Усещам напрежение в мускулите от вчерашната гимнастика. До вечерта е хубаво да намеря време за още една тренировка.
belqta
Продължавам да пиша и тук, защото се надявам нещо да ме организира.
Логично е да мога да си отделя едни 30 мин за спорт вкъщи, но някак не успявам.

Някой не иска ли да се пробва заедно с мен?
belqta
Точно приключих с 10 минутната серия на СК.
С упражненията за крака се справям подобаващо. С тези за корем съм доста зле. Лицевите упори ги правя, но малко ми бяга отвеса и прилепването към пода.
Имам върху какво да работя.

С ръка на сърцето си обещавам да съм редовно. Всеки ден по 10 мин., за начало.
belqta
И днес си направих серийката от упражднения. Може да са кратки, но за сега целта ми е постоянството.

Марти, чакам те в тази тема wink.gif .
Meга
И аз съм в темата.У дома правя само упражнения за корем.Вече съм задобряла-стигам до 50 :) Правя си серии за горна,долна и странична преса.И после едва дишам,но ми отнема 7 мин.И съм си казала,че за 7 мин. мъка,няма да се жалвам,а и ще е срамота да не ги отделям!
belqta
Марго, напълно си права. Моите пък са 10 мин. Ако не мога да отделя 10 минути да се разкърша малко, срамота за отделеното време да топля със задника си седалото на стола.
Monka
Не забравяйте да загреете ставите.Започва се от главата врата напред,назад,кръгови движения ,после раменете,ханша кръгови движения ,краката с клякане или сгъване .
Лицеви опори 10


В стойка на лицева опора стоя без да мърдам по минута после почивам една или половин минута и така 3 серии.Това го пробвайте ,бях го написала някъде .Ще имате ужасна мускулна треска на корема .Гарантирам.Гледайте дупето да не стърчи и да е с максимално опънато тяло.

http://vbox7.com/play:a524872fea + същата бутилка вдигам на нивото на гърдите и я прехвърлям през главата,зад врата максимално колкото мога.Сериите ми са или по 6 или по 10
За ръце с 2 бутилки с дръжки .Хващам ги в ръце.Вдигам едната ,като свивам ръката към рамото ,после другата и така по 6 или 10 всяка ръка.

Лягате по гръб на леглото и краката ви остават във въздуха .Вдигате краката нагоре ,перпендикулярно и сваляте надолу докато станат в една линия с цялото тяло .Краката са във въздуха ,останалата част от тялото ви е на леглото .Така пак по 6 или 10 в серия ,зависи колко може да поеме тялото.
Тренировката е между 10 и 20 мин .

Пробвайте по 2 упражнения от тези или от вашите да ги правите колкото можете по бързо за 10 сек.После 20 почивате и така 10 пъти.То има един запис за телефон ,където свири аларма със звук за да се ориентирате ,но трябва да помоля Миро да ми го даде.Има си и наименование този вид тренировка. Tренирам от седмици ,a вчера и днес съм като робокоп.Сега правим само такъв вид .От това трябва да се очертаят мускулите и да видя пресата си ,която не съм виждала с години.

Ето статията му за коремните мускули
http://mirosk.blogspot.com/2010/10/blog-post_25.html

За лостовете
И за кофичките http://mirosk.blogspot.com/2011/04/blog-post_18.html
Първият ден едвам правех 1
http://mirosk.blogspot.com/2011/04/blog-post.html
Все още не мога да направя пълно набиране ,но не се предавам.
От страни изглежда толкова лесно ,а всъщност..
След първия ден още имах прекрасни очертания на мускулите на ръцете ,както и трицепс ,който не бях имала от както карах кола без хидравлика :D
belqta
Цитат(Monka @ Dec 22 2011, 07:52 AM) *
В стойка на лицева опора стоя без да мърдам по минута после почивам една или половин минута и така 3 серии.Това го пробвайте ,бях го написала някъде .Ще имате ужасна мускулна треска на корема .Гарантирам.Гледайте дупето да не стърчи и да е с максимално опънато тяло.


Марти, това за коя част на тялото е?

Аз днес съм отличничка. Направих си пълната серия без да изоставам и без да си спестявам някоя и друга бройка. Доволна съм и от коремните преси, които вчера и онзи ден, не успях да направя на макс.
Monka
За коремните мускули ,но всички едновременно.Вместо да правя преси за долните,горните и странични мускули ,правя това .
Monka
Табата се казва тренировката с алармата.

http://www.bb-team.org/articles/3905_tabata#axzz1hQRJmCcK -линк с обяснение
Monka
Вчера Миро написа статия за Табата .
http://mirosk.blogspot.com/2011/12/blog-post.html?spref=fb
Ако нещо не ви е ясно ,може да му пишете под статията ,той ще ви отговори :)

На мен дупето ми стана доста стегнато и корема ми не стърчи.Много съм доволна :))))
belqta
Марти, ти си толкова слабичка, че с малко тренировки постигаш много. Аз имам да свалям още 10кг и чак тогава си мисля, че ще има и някакъв видим ефект от дадени тренировки. Това не означава, че няма да тренирам отсега, но докато се прибере всичкоооо....

На мен ми трябват упражнения и за гърди. Тази голяма маса, която носех доскоро ще се обезформи съвсем след многото свалени кг.
Monka
Бибка Миро е свалил 27кг преди 2 години.Питай го как в сайта му ,може да ти обясни как да постигнеш желания резултат;)Продължавай упорито с това което правиш,сигурна съм ,че ще го постигнеш..
belqta
Марти, в колко часа сутринта си правиш табата? Това по заръки на супер Миро ли?

Аз хич не можах да си отделя време. Няколко дни устисках, но после се предадох. С тия деца, като ми остане малко време за глътка въздух, хич не ми се правят упражнения.

Направо не знам как да си наредя нещата, така че да спортувам (макар и вкъщи).
Monka
Правим я в 6 и 15 ,защто Миро тръгва на рабта в 7 и нещо .По принцип не е от значение.На нас така ни е удобно.Сега сме в пчивка 1 седмица ,понеже организма свиква.От понеделник пак и така ще го стресирам и мисля да се изчистя максимално.Всеки ден си гледам мускулите в банята ,наитина има страхотен ефект и изглежда много красиво.
belqta
Я, я, я малко по-подробно ако може?
Мамчето
Ето нещо "лесно"

За начинаещи
Monka
Бибка какво точно те интересува ,за да питам Миро?
Най-добре го питай в блога му на статията в коментарите ,защото през мен е като развалеан телефон и аз не съм наясно какво точно правя .Той ми казва в последствие и нещата се случват.Кажи му какви резултати искаш ,какво е положението и той ще ти каже как да стане.
belqta
Аааа, Марти, ти това и преди ми го писа, но тогава не можах да отворя блога. Сега, обаче, като опитах, се получи.

Когато си изясня какво точно ме интересува, ще го питам там. Благодаря ти!

Но все пак, ще тормозя и теб, тук wink.gif .

За най-важното - отделянето на всекидневно време за тренировки - и Супер Миро няма да може да ми помогне 00023.gif .
belqta
Аз съм си избрала скачането на въже отдавна и сега се поразрових за малко информация по въпроса.

Скачане на въже за изваяни крака и дупе

Отслабване със скачане на въже

Скачането на въже подобрява функциите на вестибуларния апарат и редуцира стреса! Дали да не поскачаме?

Методи за скачане на въже - прочетете коментарите под статията - дава много отговори!
amber
Ох, знам, че е хубаво, имам и въже...обаче се страхувам, че ако започна да скачам ще съборя мазилката на Юлито под нас или още по-зле ...ще пропадна в средата на хола им :)
belqta
Коментар на dasfkasd в края на статията

"5. За хората искащи до отслабнат с въже - видях, че доста питат дали става или не с въже.
За мен лично въжето съчетано с бягане е най - добрият вариант и когото усетя, че съм качил кила винаги прибягвам до тях. Програмата ми е следната - 10 - мин загрявка на всички мускулни групи под формата на лек бегом с разтягания и т.н. . След това леко разтягане и допълнително загряване на бедра, прасци, рамене и предмишници. Следва 30-40 минутно скачане с равномерно темпо. Почивка 5 мин и след това 5 км бягане, в което вкарвам спринтове."

Ели, просто го съчетай с тичането на стадиона. Аз имам наблизо стадион (пеша отиването до там ми е за 5 мин) но все още не разполагам с време и желание да тичам. Ти така или иначе тичаш, можеш да опиташ.

Същият човек дава съвет и относно вида на въжето:

"3. Относно въжетата - най - добре влизате в първият магазин за кабели и си взимате телефонен кабел - дори и въжетата на евърласт не могат да му стъпят на малкия пръст."
belqta
От вчера, ОТНОВО, започнах с домашните упражнения. Правих коремни преси, а днес скачах на въже. Щом заспи Никола ще си направя и три серии коремни преси.
amber
silviqkoseva
Аз живея в общежитие и искам много да правя упражнения, но нямам достатъчно пространство. Но от друга страна не ми се дават пари за фитнес и не знам какво да правя.
jeneta
Аз тренирам вкъщи. Купих си тренировъчни ластици от Health Store , гледам клипчета в интернет и си тренирам. Не е нужно да ходиш на фитнес, за да поддържаш добра форма.
silviqkoseva
Страхотна идея и е лесно постижима. Много ти благодаря.Когато се настаня в стаята си, започвам да действам.
Това е съкратената версия на нашия форум. За да видите пълната версия, с повече информация, моля чукнете тук.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.